Indonesie 10 mei 2014

10 mei 2014 - Kuala Lumpur International Airport, Maleisië

Pierre & Margriet    Vakantie Indonesië         10 mei 2014

Thuis vertrokken om 07.00 uur uitgezwaaid door de buren Nel en Nes, richting Swalmen naar onze eerste chauffeur Pierre, ons naar Schiphol brengt.
Hier kregen we nog een laatste knuffel van Diana en een goede reis toegewenst.
Bart en Kelly waren dit vrijdag al komen doen. (Margriet natuurlijk weer effe boake)
Vanuit Pi en Di de pinautomaat nog even geplunderd, sorry mensen in Swalmen, en om 7.20 uur vertrek Schiphol. Hier waren we om 09.15 uur al. Nog even geknuffeld en starten die reis. Doordat we thuis al onze boardingpas uitgeprint hebben gaat het inchecken erg snel. Gewicht van onze koffers 37 kilo bij elkaar ben benieuwd wat dat op de terugreis zal zijn?
Om 9.55 hebben we al een ontbijtje Mac Donalds achter onze kiezen. Nu moeten we nog een uurtje kapot krijgen (maar dit lukt aardig met nog een sanitaire stop van Pierre) voordat we de gate in kunnen dit kan om 11.00 uur en als alles verloopt volgens planning gaan we om 12.00 uur de lucht in. De vertrektijd is 12.20 uur geworden. Vreselijk lange vlucht met veel turbulentie daardoor te weinig koffie en een kapotte rug (kapotmakerie) volgens Margriet. Pierre had er geen problemen mee maar hij mist niet die coffeine en nicotine. Inmiddels zijn we 17 uur onderweg vanaf thuis. Vliegen is snel zegt men maar Margriet houd niet van lange reistijden.