Indonesië 6 juni 2014

6 juni 2014 - Sanur, Indonesië

Pierre & Margriet    Vakantie Indonesië         6 juni 2014

We nemen een ontbijt en we fotograferen nog even de beelden in de tuin van hotel Bali Spirit.
Om 11.00 uur komen ze ons ophalen om naar ons laatste hotel, (nr16) Puri Santrian in Sanur, gebracht te worden.
Even voor 12.00 uur komen we aan en worden weer verwelkomt met een gongslag en een lekker welkomst drankje. We zijn te vroeg, en de kamer is nog niet klaar. Helemaal geen probleem, want de tijd die we moeten wachten brengen we lekker aan het strand door op een dubbel luxe ligbed. Pierre geniet hier bijna net zo van als van de lekkere massage voorheen. Een knip met je vingers, en wat drank en eten worden je aan het ligbed geserveerd.
Na ons verfrist te hebben op de kamer, wandelen we sanur in. Dit is echt toeristisch met veel winkeltjes, barretjes en restaurantjes. Uiteraard maken we hier ergens gebruik van.
We lopen door een ander gedeelte terug naar ons hotel en verkennen daar eens de villa's en kamers die in een schitterende tuin liggen.
In de avond zoeken we, omdat we aan zee zitten, een visrestaurant op. Hier nemen we een visschotel voor twee personen met kreeft, krab, grote garnalen, inktvis en rode snapper. Uiteraard met Balinese groente, rijst en de bijbehorende sausjes. De hoeveelheid was ook voor 4 personen geschikt geweest. Tussendoor kwam nog een groep van kinderen langs die een optreden gaven.
Na nog wat gedronken te hebben gingen we, eigenlijk overvol, weer na het hotel terug om ook hier weer, van een goede nachtrust te genieten.
De zeelucht werkt vermoeiend.