Indonesië 8 juni 2014

8 juni 2014 - Sanur, Indonesië

Pierre & Margriet    Vakantie Indonesië         8 juni 2014

We hebben het ontbijt weer lekker aan het strand genomen. Heerlijk die zeebries tijdens het eten.
Terug op onze kamer nemen we de strand spullen en gaan genieten van onze laatste volle dag op Bali.
Hier zijn we nog geen salamanders tegengekomen, wel vele kleine krabbetjes op het strand, en in de tuinen van het hotel zie je veel duiven en eekhoorntjes.
Op dit complex zijn vele vijvers met mooie vissen erin, maar voor onze deur is er een met lelies en waterschilpadden in.
Avonds worden de visvijvers afgedekt met een net, waarom?, komen hier ook de reigers?
In de namiddag maken we nog een wandeling door Sanur, waar het vandaag erg rustig is.
Wel zien we nog een hanen gevecht. De eigenaren hitsen hun haan op door ze nat te maken en aan hun kop te trekken. Daarna zetten ze de hanen tegen elkaar op. Het gevecht duurt maar even, dan halen ze ze weer uit elkaar. Het is voor de fun en gaan hier niet door tot dat een van de hanen dood is. Maar verder best wel zielig.
We lopen uiteindelijk een klein weggetje in, wat verderop op de strandboulevard zou moeten uitkomen volgens ons navigatiesysteem (City-map-2-go). En inderdaad lopen we achter diverse hotels door langs het strand richting ons hotel.
Hier zien we bij een hotel nog een bruiloft. Best wel leuk zo'n feest te vieren aan het strand.
Die avond gaan we terug in Sanur nog eenmaal eten bij het restaurant waar we enkele dagen geleden die heerlijke visschotel genomen hadden, en sluiten met een andere heerlijk diner onze laatste avond op Bali af.

1. John en Marij:
    8 juni 2014
    Hallo Pierre en Margriet,

Het zit erop. Hopelijk hebben jullie genoten van jullie reis en zijn alle verwachtingen uitgekomen. Geniet nog van de laatste dag. We willen jullie dan ook een goede vlucht wensen en een behouden thuiskomst. We contacten snel.

Groetjes John en Marij