Indonesië 9 juni 2014

9 juni 2014 - Denpasar, Indonesië

Pierre & Margriet    Vakantie Indonesië         9 juni 2014

Ons laatste ontbijt op Bali. We besluiten om dit toch maar op tijd te doen, zodat we nog zoveel mogelijk hier kunnen genieten. We genieten lekker nog even aan het strand. Dan gaan we ons douchen en uit checken, want we moeten om 12.00 uur de kamer verlaten.
We gaan naar de receptie om de rekening te voldoen en de sleutel in te leveren. Dan blijkt dat we een late checkout hebben.
Dus Lulu, de koffer jongen, brengt onze koffers weer keurig terug naar kamer 110, die ze al aan het poetsen zijn. Het kan allemaal niet boeien, wij besluiten gewoon weer terug naar het strand te gaan en nog even van de zee te genieten. We laten ons de lunch dus weer lekker aan ons strandbedje brengen. De hond, die zich die morgen onder het bed genesteld had, die lag er nog.
Rond de klok van 3 uur, is het tijd om definitief afscheid te nemen van de zee en gaan weer naar onze kamer om te douchen en de reiskrediet aan te trekken.
Om 16.00 uur komen ze onze koffers wederom ophalen en checken nu echt uit.
De chauffeur staat om 16.15 uur al gereed om ons naar het vliegveld van Denpasar te brengen. Hier moeten we nog 400.000 roepia aan vertrekbelasting betalen.
Op het vliegveld besteden we onze laatste roepia's nog aan een kopje koffie en wat snoepgoed voor onderweg.
Precies om 20.00 uur vertrekken we uit Indonesië, dit is wel even slikken.
Om 22.30 uur landen we in Malysie, waar we weer moeten treinen voor de vlucht naar Schiphol. We bellen nog even met thuis, dat het erna uitziet dat ook de laatste vlucht volgens planning gaat verlopen, en we rond 07.00 uur terug zullen zijn in Nederland.